τα κλισέ τα mirrorλόγια


– Καλή Δευτέρα
– Ούτε στη δευτέρα παρουσία, με τέτοια μούτρα που την ξεκινάς
– Τυχερός είσαι που δεν μπορείς να δεις τα δικά σου
– Κοίτα ποιος μιλάει
– Αυτό λέω κι εγώ. Κοίτα που φτάσαμε, κοίτα ποιος μιλάει
– Τώρα να δεις που θα γράφω κιόλας.
– Δεν σου φτάνει μόνο να μου υπαγορεύεις που και που ε?
– Κοίτα ποιος μιλάει
– Κόφτο αυτό, θα μας περάσουν για τίποτα μελό κολλημένα ακόμα στoν Travolta και σε εφηβικά λευκώματα και θα μείνουν τα στατιστικά άσπιλα κι ανέγγιχτα χειρότερα κι απ΄όσο η 6η δόση από τα χέρια μας
– Το 94.5% όλων των στατιστικών είναι φτιαχτά
– Τώρα καλύτερα το πας, ο Woody ήταν πάντα μια αποδεκτή εγγύηση επιπέδου άνω του μέσου όρου
– Από Τετάρτη τότε θυμήσου να τους θυμήσουμε  και πως ο θάνατος εκτός από κληρονομικός είναι και τσακωμένος με όλα τα χρονοδιαγράμματα, ακόμα κι εκείνα της Λαγκάρντ
– Αν συνεχίσουμε έτσι με τα θανατικά, μόνο ο Φάνης ο Μπαμπούλας θα μας διαβάζει όσο πλήττει περιμένοντας πελάτη κι αυτό μετά τις δώδεκα. ΄Οσο παίζoυν πειρασμοί και ανατομίες δεν περισσεύει τίποτα όχι για άλλο έγκλημα, ούτε καν για τιμωρία
– Ε άμα πουλάνε οι έρωτες όλες οι βιτρίνες έρωτες πουλάνε
– Δεν θα ΄σαι στα καλά σου τέτοιες εποχές. Με 23%, τα ενοίκια ακατέβατα και τις φασόν μαϊμουδιές πιο οικονομικές κι από τους πέντε κρίκους ένα τάληρο, τι να σου μείνει? Όχι η δική σου η ψυχή, ούτε αυτή της μάνας σου
– Για των άλλων τις ψυχές λέω
– Κι εγώ για ποιες λέω?
– Να το κάνουμε τότε πάγκο, έτσι κι αλλιώς μετανάστης σου είμαι μετανάστης μου είσαι.  Λίγα κομμάτια αλλά φιρμάτα αυθεντικά made in sex, κλεμμένα από κλεμμένες  νύχτες  κι όσα πιάσουμε αφορολόγητα. Μια χαρά
– Βρώμικες δουλειές, άδειες βιτρίνες, άδειες εμπειρίες
– Απ΄όλες τις άδειες και τις βρώμικες όμως μακράν η καλύτερη, αυτό μέχρι κι ο Woody Woodpecker το υπογράφει κι ας μην είναι το επίπεδό του εγγύηση
– Μη σκας και κάποτε θα τον πιάσει μέχρι κι αυτόν το Coyot, θα του τα ζητήσει τα ρέστα για το made in love στην κρυμμένη ούγια κάτω από τα πολύχρωμα φτερά
– Κοίτα ποιος μιλάει
– Άντε πάλι. Τι καταλαβαίνεις, από τις συστάσεις θα το πιάσουμε ξανά?
– Αργά. Το έχει πει κι ο Woody. Το μόνο που δεν έχω μετανιώσει στη ζωή μου είναι ότι δεν είμαι κάποιος άλλος
– Το μόνο που “έχω μετανοιώσει”, είχε πει
– Τον βαρέθηκα, κάνω τη Mia.
– Καμμιά δεν μπορεί να κάνει μόνο τη μία κανένας δεν είναι μόνο ένας, στο ΄χω πει χίλιες φορές
– Και άλλη μία χίλιες και μία. Νύχτες. Και τέλειωνε γιατί άργησες, σφίξε και τη βρύση πιο καλά  δεν τα μπορώ πρωί πρωί τα μαρτύρια και πιάσε μία και το azax, χάλια μ΄έκανες πάλι από τις δαχτυλιές
– Σταμάτα με τις προστακτικές σου έχω πει, σταμάτα. Τι θες μωρέ πια; Από τις λέξεις μου, από το κορμί, από το μυαλό, απ΄ τη ζωή μου; Τι θέλεις από μένα; Τι;
– Τίποτα ρε βλάκα, τίποτα άλλο ψυχή μου. Μ΄ένα αγουροξυπνημένο σας χαμόγελο εγώ είμαι ευχαριστημένος. Εσείς με θέλετε μακιγιαρισμένον τέλεια δευτεριάτικα.
 
 
 
 
 
 
8 thoughts on “τα κλισέ τα mirrorλόγια

    • η λακωνικότητα της εμπειρίας..
      ναι, ήθελα να το αναπτύξω, είναι πολύ νωρίς για να τα λέω κι εγώ όλα σε μια μόνο γραμμή, μ’ ένα μόνο στίχο 😀

  1. Εμένα πάλι οι Δευτέρες μου αρέσουν και επιτέλους ό,τι είναι να γίνει ας; γίνει να τελειώνουμε. Καλημέρα σας θ.Ο. …

    • που θα γίνει, είτε μας αρέσει είτε όχι..
      ευχαριστώ και για το βινδεάκι, μου θυμήσατε μια κασέτα που μέσα στη μία ώρα της είχε χωρέσει και αυτές τις νότες, ιδέα δεν έχω που μπορεί πια να βρίσκεται, ούτε πως ακόμα κατόρθωνε να παίζει μετά από τόσες χιλιάδες φορές μέχρι που χάθηκαν τα ίχνη της
      ..

  2. κκμοίρηδες, όσο μπορώ, αποφεύγω να διαβάζω, το θέμα είναι διαβάζοντας να ξεφεύγει κανείς από την πραγματικότητα 🙂 γι΄αυτόν ακριβώς τον λόγο ΚΚΜΟΙΡΗ διαβάζω πολύ.. πάρα πολύ..

    welcome, χάρηκα και με πρώτη ευκαιρία θα διαβάσω και εσάς promise.. 🙂

Leave a Reply

