ω κριστμας τρυκ

 


– Θα στολίσουμε τελικά φέτος ή όχι?
– Βγάλε κέρμα
– Κορώνα εγώ Μαριορή, γράμματα φερετζές
– Κορώνα θα ΄ρθει, εσένα πάντα κάτι σου λείπει
– Φυσικό ή πλαστικό ?
– Μπαρδόν?
– Δέντρο ρε βλήμα, δέντρο
– Α, είπα κι εγώ
– Αυτό είναι το θέμα. Εσύ όλο λες
– Και το “όλο” σε εμποδίζει εσένα να ακούσεις μια φορά ε?
– Μην μου το γαμάς κι απόψε σ΄αγαπάω πολύ
– Ε τότε φυσικό,  όποιος αγαπάει πληρώνει
– Και γαμιέται να γεμίζει με στολίδια τα εσωτερικά κενά. Δεν υπάρχουν φυσικά ομοιόμορφα, γεμάτα σαν ψεύτικα?
– Θα κρύψουμε τα μεγάλα κενά στην πίσω πλευρά, στη γωνία
– Χωράνε?
– Του δέντρου τα κενά ρε ηλίθιο, του δέντρου
– Εντάξει, αλλά δεν θα πεις πουθενά ότι σκάσαμε ένα πενηντάρικο για να γεμίσουμε μια γωνία με κενά, τέτοιες εποχές
– Κιχ. Ούτε για το δεύτερο πενηντάρικο για καινούργιες μπάλες. Τις βαρέθηκα τις περσινές
– Το γήπεδο μη βαρεθείς και μπάλες θα βρούμε. Κι ας μας περάσουν και για προνομιούχους
– Ε να μην το στολίσουμε με μπάλες τότε φέτος, να πρωτοτυπήσουμε
– Τις μαλακίες με τις κάρτες, τα μπαλόνια και τα ζαχαρωτά να τις ξεχάσεις. Ότι σ΄αγαπάω απόψε είπα όχι ότι ξαναγεννήθηκα
– Να το στολίσουμε με ευχές? Θα ΄ναι και κουλτουριάρικο
– Μια του μόνο άδεια πλευρά μπορεί να είναι στην γωνία λέμε
– Με προσδοκίες μήπως?
– Καλά μόνος μου μιλάω τόση ώρα? Ένα μαζί είπαμε να στολίσουμε, όχι ο καθένας το δικό του
– Δίχρωμο ή πολύχρωμο?
– Ασπρόμαυρο
– Για το δέντρο λέω ρε, ξύπνα, για το δέντρο
– Ξύπνιος είμαι, στον ύπνο μου βλέπω ακόμα χρώματα
– Γι΄αυτό σ΄αγαπάω κι εγώ πολύ απόψε. Επειδή στα βασικά ίδιοι είμαστε
– Με ψέμματα τότε να το στολίσουμε
– Σπουδαία πρωτοτυπία. Όλοι τέτοια στολίζουν
– Ναι ρε κορόϊδο αλλά δεν τα πιστεύουν τόσο πολύ και οι δύο
– Μη με γαμάς, μ΄αγαπάς είπες απόψε
– Μην αρπάζεσαι πάλι γαμώτο, στον εαυτό μου μιλούσα
– Και στην κορυφή? Παραμύθι ή άλλοθι?
– Φαντάσου και να μην μ΄αγαπούσες απόψε
– Αυτό είναι. Με φαντασίες. Με φαντασίες να το στολίσουμε. Μέχρι και πως εσύ μ΄αγαπάς αληθινά θα βάλω πάνω
– Χωράει και η δική μου? Στη φάτνη έστω
– Δεν πας καλά. Είσαι μαζί μου και φαντάζεσαι πρόβατα, γαιδούρια και ψύλλους στα άχυρα?
– Μάγους. Μάγους φαντάζομαι. Μια φορά να σε κάνουν να το βουλώσεις το ρημάδι σου. Να σκάσεις. Μια φορά
– Ε δεν με σφίγγεις ακόμα λίγο αντί να περιμένεις τον Μπαλτάσαρ? Kάποια στιγμή δεν μπορεί, θα σκάσω
– Έφυγα
– Καλά μην το παίρνεις και τόσο βαριά μέσα στη νύχτα. Άσε να ξημερώσει
– Για το δέντρο ρε λέμε. Πάω για το δέντρο
– Α, κι εγώ. Κι εγώ πάω. Να βρω άδεια γωνία
– Μη κοιμηθείς μέχρι να γυρίσω, σ΄αγαπάω απόψε είπα
– Τα ΄παμε αυτά. Φυσικό είπαμε, φυσικό
– Τσιγάρα θες? Να σου φέρω και μια σοκολατίνα απ΄αυτές που σ΄αρέσουν?
– Mη μου το γυρνάς. Με ψέμματα είπαμε όχι με ενοχές
– Θα κοιμηθείς τελικά ε?
– Όχι ρε χαζό σου λέω. Όχι. Άντε, άντε να τελειώνουμε
– Μαζί?
– Τα βλέπεις? Τα βλέπεις που όλο κάτι σου λείπει? Δεν σου φτάνει που απόψε αγαπιόμαστε και στολίζουμε, θες να γυρίσουμε και στις πχ εποχές
– Έλεγα μήπως και. Αφού δεν θα το στολίσουμε με φαντασίες, τι την θέλουμε την φάτνη? Ας μη γεννηθεί
– Ναι. Θέλω. Και τσιγάρα θέλω όπως το πας κι απόψε.
– Έχω ακόμα δύο στο πακέτο, πάρτα.Εγώ μια τζούρα από το δικό σου θα κάνω μόνο
– Εντάξει γαμώτο. Εντάξει. Kρίση έχουμε, το περσινό ας στολίσουμε και φέτος, με τις ενοχές
– Μην πλακωθούμε όμως πάλι για την κορυφή
– Όλα κι όλα. Και η φετινή κορυφή δική μου
– Εντάξει. Και τα τσιγάρα και η κορυφή. Δικά σου. Δικά σου να τελειώνουμε
– Μαζί?
– Λέγε ρε ηλίθιο, λέγε πόσα? Πόσα θες να με τρελάνεις?
– Τι δίνεις?
– Αν δεν χρειαζόμαστε πια για δέντρο, μπάλες και σοκολατίνα, όσα έχω πάνω μου. Όλα
– Κλείδωσε και κλείσε φώτα. Θα κατεβάσω αύριο το πλαστικό από το πατάρι.
– Μπαρδόν?
– Το δέντρο ρε παιδάκι μου, το πλαστικό το δέντρο. Κλείδωσε λέμε και βάλε ξυπνητήρι
– Θα κοιμηθούμε τελικά ε? Κι εγώ κουρέλι είμαι.
– Αυτό δεν ήθελες? Κάτι να κάνουμε απόψε μαζί εκτός από το να αγαπιόμαστε?
– Το είδες καλά ε? Σίγουρα κορώνα ήτανε?
– Το ίδιο ήταν. Το ίδιο με το περσινό με τις δυο κορώνες. Άντε να γυρίσουμε στη δραχμή μπας και ξαναβρούν αξία τα γράμματά μας.
– Στις έξη το έβαλα. Καλά είναι?
– Καλά ξεκαλά, αύριο θα είναι όχι απόψε. Μήπως θα ξυπνήσουμε και μαζί?
– Με ενοχές δεν συμφωνήσαμε τελικά? Με ενοχές ή με εμμονές?
– Πως έτσι ή αλλιώς δική μου θα είναι η κορυφή συμφωνήσαμε και πως πολύ αγαπιόμαστε. Τι άλλο θες?
– Να μην τραβάς όλο το πάπλωμα στη μεριά σου γαμώτο, αυτό θέλω
– Δεν φτάνει που είναι τα πόδια μου έξω για να κουκουλώνεσαι εσύ μέχρι τα αυτιά τίποτα να μην ακούς
– οκ με εμμονές
– Το φαγητό θα είναι στο ψυγείο αύριο θα γυρίσω αργά. Nα φας, μη μείνεις νηστικός μέχρι να έρθω
– οκ έκλεισε. Με ενοχές. Θα σε περιμένω να το στολίσουμε μαζί, δεν τα καταφέρνω καλά μόνος μου μαζί τους
– Γιατί τα καταφέρνω εγώ? Εδώ θα είμαι, στην ώρα μου. Άντε κοιμήσου τώρα
– Κοιμήσου, κοιμήσου είπες ε?
– Ναι, κοιμήσου είπα, γιατί τι άκουσες?
– Τίποτα.
– Όλο ιδέες είσαι απόψε. Γράφτο αυτό, με τίποτα να στολίσουμε του χρόνου, μην ψάχνουμε πάλι δύο ώρες
– Του χρόνου είπες, του χρόνου?
– Ναι ρε παιδάκι μου του χρόνου. Τώρα θα το λύσουμε κι αυτό; Ποιος ζει και ποιος πεθαίνει μέχρι τότε
– Ναι, κοιμήσου. Ας μην τα λύσουμε όλα απόψε κλείνουν τα μάτια μου, πτώμα είμαι.

 

 

 

12 thoughts on “ω κριστμας τρυκ

  1. Aυτο θα πει χριστουγεννιατικο πνευμα αγαπης και αλληλεγγυης. Να πρωτοτυπουν στον στολισμο οι φιλοι σου και να αλλαζουν και τα δικα σου τα λαμπιονια. Φανταστικα!!

    • αδικαιολόγητα πολυ βαριά το πήρες με τέτοια προϊστορία σε τρυκ και χριστουγεννιάτικες ιστορίες 🙂

  2. Τι καλά! 🙂

    πάλι τι καλά μου έρχεται να πω.

    τι άλλο να πεις σε τέτοιο χείμαρρο;

    🙂 καλημέρα!

    • καλησπέρα and welcome
      τι καλά που θα είμαστε πολλοί στην ουρά για το ταμείο. εκεί που πληρώνεται αυτή η συνήθεια να λέμε ότι μας έρχεται 🙂

  3. Kαλα εισαι με τα καλα σου; Μετα απο αυτο οχι δεντρο να στολισω ουτε αυγα δεν θελω να βαψω.

    • καλύτερα. τα αυγά δεν στέκονται εύκολα στις γωνίες
      (το αρχικό ερώτημα φυσικά και το προσπερνώ ως ρητορικό) 🙂

    • καλό δεν ξέρω αν είναι, όμως αν πραγματικά η φτώχεια θέλει καλοπέραση πιο πολύτιμες και ακριβές βρίσκω κι εγώ τις ενοχές και τις πληγές από τα ψευτομπιχλιμπίδια..

  4. Με φαντασίες … με ανάλαφρες φαντασίες … τίποτα άλλο , μην το “μπουκώνεις” … Και στην κορυφή , παραμύθι …
    Το καλυτερότερο .

    • μην μπερδεύεις παιδί μου το δικό μου δέντρο μ΄έκείνα των ηρώων μου 🙂 εγώ φυσικά και με φαντασίες και μάλιστα βαριές και φέτος θα στολίσω. κι επειδή μου περισσεύουν και κάτι χιλιάδες κορυφές, θα τις μοιράσω στα δέντρα αυτής της πόλης. δεν ξέρω η δική σας εκεί πάνω, αλλά η δική μας φέτος είναι πολύ μίζερα στολισμένη, της λείπει ..παραμύθι

Leave a Reply

